Veelgestelde vragen

Hoe word ik aangemeld bij Topselect?

De opdrachtgever meldt u aan. U ontvangt vervolgens een e-mail met het verzoek uw gegevens in te vullen en een afspraak te maken voor controle van uw ID. Op basis van deze gegevens stelt Topselect een arbeidsovereenkomst op. Nadat u bent langs geweest met uw ID, ontvangt u de arbeidsovereenkomst digitaal  ter ondertekening.

Als u al eerder bij Topselect heeft gewerkt kunt u contact met ons opnemen. Wij kijken dan of de gegevens die bij ons bekend zijn nog kloppen. Denk bijvoorbeeld aan uw adres, bank- of girorekening of de inhouding van loonheffingskorting.

Topselect voorziet elk identificatie document van een watermerk. Zodat duidelijk is dat het om een kopie gaat dat alleen bestemd is voor Topselect.

Bent u oproepkracht dan is de opzegtermijn 4 dagen.  Opzeggen kan door het ontslag formulier in te vullen en te versturen. U vindt dit formulier in uw TIS account.

Heeft u een maandloon contract of een flex contract met vaste uren (urenbriefjes), dan kunt u in afstemming met uw feitelijk leidinggevende opzeggen. De opzegtermijn is 3 maanden als u langer dan 12 maanden, twee maanden als u langer dan 6 maanden en korter dan 12 maanden, en één maand als u korter dan 6 maanden in dienst bent geweest. Opzeggen kan per eerste van de maand. U kunt opzeggen door een e-mail te sturen waarin uw leidinggevende ook akkoord gaat met de opzegging en het formulier in te vullen in uw TIS account.

 

U kunt hiervoor een verzoek bij ons indienen via info@topselectgroep.nl

Voor werknemers die via Topselect werken, gelden vergelijkbare arbeidsvoorwaarden als die van de inlener.

Werkt u op detacheringsbasis voor de Universiteit Utrecht?  Dan zijn vergelijkbare arbeidsvoorwaarden als die van Universiteit Utrecht op u van toepassing.