Veelgestelde vragen

Hoe word ik aangemeld bij Topselect?

De opdrachtgever meldt u aan. U ontvangt vervolgens een e-mail met het verzoek uw gegevens in te vullen. Nadat we een digitale ID controle hebben gedaan, stelt Topselect de arbeidsovereenkomst op. Deze ontvangt u per e-mail ter ondertekening.

Als u al eerder bij Topselect heeft gewerkt kunt u dat aangeven in de e-mail die u ontvangt. Wij kijken dan of de gegevens die bij ons bekend zijn nog kloppen. Denk bijvoorbeeld aan uw adres, bank- of girorekening of de inhouding van loonheffingskorting.

Topselect voorziet elk identificatie document van een watermerk. Zodat duidelijk is dat het om een kopie gaat dat alleen bestemd is voor Topselect. Het ID wordt opgeslagen in een beveiligde omgeving. Vindt u het toch geen prettig idee, dan kunt u altijd langskomen op kantoor voor een controle van uw ID. U kunt contact opnemen om een afspraak te maken.

Bent u oproepkracht dan is de opzegtermijn 4 dagen.  U zegt op door het ontslag formulier in te vullen en te versturen. U vindt dit formulier in uw TIS account.

Heeft u een maandloon contract of een flex contract met vaste uren (urenbriefjes), dan kunt u in afstemming met uw feitelijk leidinggevende opzeggen. De opzegtermijn is 3 maanden als u langer dan 12 maanden, twee maanden als u langer dan 6 maanden en korter dan 12 maanden, en één maand als u korter dan 6 maanden in dienst bent geweest. Opzeggen kan per eerste van de maand. U kunt opzeggen door een e-mail te sturen waarin uw leidinggevende ook akkoord gaat met de opzegging en het formulier in te vullen in uw TIS account.

 

U kunt hiervoor een verzoek bij ons indienen via info@topselectgroep.nl

Voor werknemers die via Topselect werken, gelden vergelijkbare arbeidsvoorwaarden als die van de inlener.

Werkt u op detacheringsbasis voor de Universiteit Utrecht?  Dan zijn vergelijkbare arbeidsvoorwaarden als die van Universiteit Utrecht op u van toepassing.